۱۳۹۰ بهمن ۳, دوشنبه

با ترکیب دو روش مبارزه, شانس پیروزی در 25 بهمن را دوبرابر کنیم


سالگرد حماسه 25 بهمن فرا میرسد. تقریبا اکثریت جامعه سبز به این جمعبندی رسیده که باید در سالگرد این روز کاری کرد کارستان. علاوه بر مطالبات در تعلیق سیاسی مثل سرنگونی دولت کودتا, محاکمه جنایتکاران و امران قتل و شکنجه جوانان مردم, آزادی زندانیان سیاسی و رهبران سبز...معضلات وحشتناک اقتصادی و نابودی و ورشکستگی کامل اقتصاد نیز به مشکلات سیاسی افزوده شده است. نان از سفره مردم ربوده شده و این تازه اول کرامات حکومت خامنه ای-احمدی نژاد و سرآغاز فاجعه ای که در راه است.

باید اعتراض کرد اما چگونه؟ این همان پرسشی ست که خرد جمعی سبز در مورد آن مردد است. از یک سو در مورد اینکه آیا مردم باز هم به روش گذشته یعنی تظاهرات خیابانی  حاضرند دست به اعتراض بزنند اطمینانی وجود ندارد. از سوی دیگر روشهای دیگر اعتراض مثل تحریم خیابان و تحریم یک کالای خاص امتحان خود را پس نداده و به آنهم نمی توان مطمئن بود. نمیخواهیم فرصت اعتراض 25 بهمن را  با این تردیدها از دست بدهیم. پس چه باید کرد؟

پیشنهاد میکنم برای 25 بهمن ترکیبی از هر دو روش اعتراض را بکار ببریم.(فرضا) از ساعت 4 تا 6 بعد از ظهرضمن تحریم خیابان یا کلیه وسایل نقلیه عمومی  و شخصی,همزمان  بصورت پیاده به سمت مسیر مشخصی مثلا خیابان ولی عصر از تجریش تا ونک حرکت کنیم. در این صورت هر دونوع اعتراض همزمان با یکدیگر اجرا خواهند شد و در صورت استقبال مردم فقط از یک یا هر دو نوع اعتراض بهر حال شانس پیروزی و موفقیت جنبش دو برابر خواهد شد

هیچ نظری موجود نیست: