۱۳۹۱ اردیبهشت ۲, شنبه

درسهائی ازمردم دلاوربوکان درمقابله با«دیپلماسی»ولایت فقیه


اکواریم نظام ولایت فقیه با ایزوله کردن یک ملت بمدت 33 سال از جامعه جهانی به نظر میرسد نه تنها با بلعیدن و غارت همه سرمایه های  ملی, به لحاظ اقتصادی  به انتهای خط رسیده و دیگر به هیچ وجه قادر به تداوم منطقی حیات اقتصادی و مهار فقر و گرانی و بیکاری جامعه محصور نیست  بلکه به لحاظ اخلاقی و امنیتی هم, لجن از سرتا پای جامعه اسیر در نظام ولایت فقیه بالا میرود و امکان تنفس را نیز مسدود نموده است.
حکومت اسلامی و نظام ولایت فقیه  با ادعای  اخلاق اسلامی پا به عرصه حیات اجتماعی مردم ایران گذاشت و با برپا ساختن تدریجی دیوارهای اکواریم با ایدئولوژی به اصطلاح نجات بخش دینی, به لحاظ اخلاقی نیز به جائی رسیده که مخالفان سیاسی اش را علنا در کهریزک و دیگر زندانها مورد تجاوز جنسی قرار داده ونماینده دیپلماتیکش در برزیل در به جرم کودک آزاری دستگیرمیشود.

 بی جهت نیست که اجتماعات  و اعتراض مردم دلاور بوکان برعلیه  اوباشانی که فرزندان خردسال ودخترکان معصوم شان را ربوده, تجاوز کرده و سپس آنها را خفه کرده و در بیابان رها میکنند با مقابله و سرکوب رویروشده و نوعی اقدام علیه امنیت نظام محسوب میگردد.. به نظر میرسد مردم بوکان مستقیما آخرین دستاورد «دیپلماسی» ولایت را نشانه رفته اند. آن دیپلماسی که تا کنون بکار سرکوب مخالفان می امده است. آن دیپلماسی که ایدئولوژی روحانیون حاکم بر ایران را به دیگر کشورهای جهان با تجاوز و دست درازی به کودکان خردسال صادر میکند,اکنون توسط مردم بوکان در درون  اکواریم اسلامی  به چالش کشیده شده است.

مردم دلاور بوکان راه جدیدی را در مبارزات رهائی بخش مردم ایران گشوده اند که میبایست مورد حمایت و توجه ویژه قرار گیرد. ظاهرا این پاشنه آشیل و ویژگی  نظام های توتالیتر است که بدلیل تمامیت خواهی و اداره کشور طبق مدل «اکواریم» هر گونه مخالفت و اعتراض  به هر نوع فساد اجتماعی از فقر گرفته تا تجاوز به کودکان خردسال تا مشکل نان و حتی گرانی وسایل نقلیه  عمومی وگوشت و مرغ و لبنیات و بهداشت عمومی ...و خود بخود به ایجاد ترک در دیواره های آکواریم منجر شده و راه مسدود هوای تازه را باز کرده  و ارکان نظام را به لرزه می اندازد. فعالان جنبش آزادیخواهی در درون ایران باید دامنه های حرکت خود را گسترش داده و با نگاهی تازه به «اطراف" خود,همه امکانات بالقوه اعتراض که مستقیما «سیاسی» محسوب نمیشوند و هر کدام به تنهائی توان به صحنه آوردن مردم بر علیه نظام سراپا فساد و روبه اضمحلال ولایت فقیه را داراهستند , را در نظر گرفته و مورد توجه قرار دهند.
راه مبارزه روشن است: به میان مردم بازگردیم, شبکه های واقعی مقاومت و اعتراض را در جامعه واقعی و در میان مردم شکل دهیم و از مردم دلاور بوکان رسم مبارزه بیاموزیم

هیچ نظری موجود نیست: